Bankowość elektroniczna - Słownik
Co jest potrzebne do korzystania z usługi bankowości elektronicznej?
Czy komputery używane do obsługi rachunków muszą być zabezpieczone w specjalny sposób?
Czy do korzystania z rachunku płatniczego przez Internet potrzebny jest specjalny program, otrzymany od Kasy?
Co powinien zrobić użytkownik, który podejrzewa, że ktoś poznał jego hasło dostępu?
Czy kliknięcie przycisku „Wstecz” w przeglądarce internetowej spowoduje utratę wprowadzonych danych?
Czy korzystanie z serwisu internetowego wymaga obsługi plików typu „cookies” (tzw. „ciasteczek”)?
Co się dzieje w sytuacji, gdy osoba trzecia, domyślając się hasła dostępu, podejmuje próby jego wpisania?
Czy usługa bankowości elektronicznej jest dostępna 24 godziny na dobę?
Czy można samodzielnie zmienić swoje hasło dostępu lub login?
Czy można sprawdzić dostępne środki na rachunku płatniczym w serwisie internetowym?
Czy można korzystać z serwisu internetowego w kawiarenkach internetowych?
Czy w serwisie internetowym można zlecać polecenia przelewu do ZUS-u i urzędu skarbowego?
Czy w serwisie internetowym można zlecić polecenie przelewu z datą przyszłą?
Czy można zlecić polecenie przelewu do ZUS-u i urzędu skarbowego za pomocą zwykłego jednorazowego polecenia przelewu?
Czy w serwisie internetowym można znaleźć informacje o wykonywanych transakcjach?
Czy należy zmieniać hasło do serwisu internetowego i telefonicznego?
Co to jest hasło jednorazowe i w jaki sposób zamawiać, aktywować i usuwać listę haseł jednorazowych?
Jak długo trwa proces uzyskania dostępu do usługi bankowości elektronicznej?
Jaka jest zalecana konfiguracja komputera i przeglądarki, aby móc korzystać z serwisu internetowego usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka?
Czy ktoś niepowołany może uzyskać dostęp do mojego konta w Serwisie elektronicznym Kasy Stefczyka?
Jakie powinno być hasło dostępu, aby zostało zaakceptowane przez serwis internetowy lub telefoniczny?
Czy w serwisie internetowym można zlecić polecenie przelewu?
Jak ustalane jest po raz pierwszy hasło do serwisu internetowego/telefonicznego usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka?
W jakim stopniu zastosowane zabezpieczenia gwarantują bezpieczeństwo?
Jak można sprawdzić, czy połączenie jest rzeczywiście szyfrowane protokołem SSL (256 bitów)?
W jaki sposób można uzyskać dostęp do rachunku przez Internet?
Jak wygląda proces logowania w serwisie internetowym?
W jaki sposób zabezpieczone jest wykonywanie zlecanych przez użytkownika dyspozycji na koncie?
Zapomniałem hasła. Co robić w takiej sytuacji?
Jakie rachunki można obsługiwać za pomocą usługi bankowości elektronicznej?
W jaki sposób szyfrowane są dane przesyłane do serwisu internetowego?
Co się stanie, jeśli użytkownik zapomni hasło dostępu lub pomyli się przy jego wprowadzaniu?
Czy w serwisie internetowym można utworzyć/zachować dane wykonywanego polecenia przelewu?