Placówki i Bankomaty Zaloguj się ZŁÓŻ WNIOSEK

Jak działamy obecnie

12:57 19.05.2020 r.

jak-pracujemy-obecnie-glowne

Szanowni Państwo,
Pragniemy poinformować, że dla Członków Kasy Stefczyka znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej w związku z pandemią wprowadzona została możliwość zawieszenia płatności do 3 rat. Aby ubiegać się o tę możliwość, wystarczy wypełnić tutaj wniosek o restrukturyzację lub renegocjację. Więcej informacji udzieli nasz konsultant pod numerem 801 600 100.

Ponadto przypominamy, że Kasa Stefczyka opracowała i wprowadziła stosowne procedury związane z zapewnieniem bezpieczeństwa dostępu naszych Klientów do swoich środków finansowych.

W czasie epidemii ważne jest abyśmy wszyscy pamiętali o kilku ważnych kwestiach:

  1. Nasze placówki przygotowane są do obsługi klientów, lecz mogą pracować w zmienionych godzinach – tutaj sprawdzisz, jak funkcjonuje Twoja placówka.
  2. Aby ograniczyć wychodzenie z domu możesz skorzystać z wygodnego serwisu transakcyjnego online lub aplikacji mobilnych dostępnych do pobrania w Google Play i App Store.
  3. Wybieraj bezdotykowe sposoby płatności – zamiast gotówki używaj kart płatniczych. Specjalnie dla Was zwiększyliśmy kwotę płatności bez podawania PIN-u. Kartą Kasy Stefczyka możesz płacić bezdotykowo za zakupy do kwoty 100 zł.
  4. Nie obawiaj się o dostęp do środków finansowych. Bankomaty i placówki są stale zaopatrzone w niezbędne środki, nie musisz wiec wypłacać gotówki „na zaś”.
  5. Ogranicz niezbędne kontakty do minimum, również jeśli chodzi o zakupy. Teraz wiele sklepów i restauracji oferuje sprzedaż przez internet z bezdotykową dostawą.
  6. Nie daj się oszukać! Uważaj na fałszywe smsy podszywające się pod Ministerstwo Zdrowia lub Twoją instytucję finansową – takie komunikaty wysyłane są przez oszustów próbujących wykorzystać Twoją niewiedzę w celu wyłudzenia środków.

Uwaga, Pragniemy poinformować, że dla Członków Kasy Stefczyka znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej w związku z pandemią wprowadzona została możliwość zawieszenia płatności do 3 rat. Aby ubiegać się o tę możliwość wystarczy wypełnić wniosek o renegocjację lub restrukturyzację i wraz z oświadczeniem o osiąganym dochodzie przekazać go do placówki. Prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z placówką celem doprecyzowania sposobu dostarczenia dokumentów bez wizyty. Więcej informacji udzieli nasz konsultant pod numerem 801 600 100.

Wprowadziliśmy też szereg udogodnień, aby korzystanie z naszych usług było nie tylko komfortowe, ale również bezpieczne dla zdrowia:

  1. Pożyczkę mogę Państwo wziąć całkowicie przez telefon. Wystarczy zadzwonić pod numer 801 600 100. Pieniądze mogą mieć Państwo na koncie nawet tego samego dnia!
  2. Przez telefon można także zawnioskować o bankowość elektroniczną i kartę zbliżeniową lub założyć lokatę. Więcej informacji tutaj.
  3. Wszystkie placówki zostały wyposażone w płyny do dezynfekcji rąk, które znajdują się w widocznych i bezpiecznych miejscach. Można z nich skorzystać w dowolnym momencie.
  4. W placówkach znajdują się także środki do dezynfekcji powierzchni. Przed obsługą nowego klienta pracownik placówki dezynfekuje miejsce obsługi.
  5. Na stanowiskach obsługi zainstalowane zostały specjalne szyby ograniczające bezpośredni kontakt pracownika z klientem, co zapewnia obustronną ochronę.
  6. Do obsługi klientów przeznaczone są długopisy jednorazowe.
  7. W placówce w tym samym czasie może przebywać ograniczona ilość klientów, w zależności od ilości obsługujących pracowników.
  8. Wszyscy klienci znajdujący się w placówce zachowują bezpieczny dystans od siebie - min. 1 metr.
  9. Każdego dnia placówki są gruntownie sprzątane, dezynfekowane są blaty, powierzchnie płaskie, klamki, wyłączniki, uchwyty itp.

Zapraszamy do korzystania z naszych usług w wygodny i bezpieczny sposób.

Decyzja kredytowa zależy od oceny indywidualnej zdolności kredytowej. Koszt połączenia wg taryfy operatora. Konto oznacza rachunek płatniczy.

Serwisy Partnerskie:
Stefczyk.tv Stefczyk.info CzasNaFinanse.pl wPolityce.pl