Placówki i Bankomaty Zaloguj się ZŁÓŻ WNIOSEK

Pobierz aplikację Kasa Stefczyka

   

Warstwa-1

Aktywacja

Pomyślnie zakończony proces aktywacji aplikacji mobilnej powoduje sparowanie urządzenia mobilnego z Twoim kontem.

Aplikację mobilną można pobrać i aktywować na kilku urządzeniach mobilnych, z możliwością ustanowienia odrębnego kodu PIN dla każdego z tych urządzeń.

Aby móc korzystać z aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

W sklepie Google Play lub App Store wyszukaj aplikację Kasa Stefczyka, pobierz ją, a następnie zainstaluj.

Zaloguj się do serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka, wybierz opcję „Aktywuj aplikację mobilną” dostępną nad głównym menu serwisu, a następnie ustal hasło do aktywacji aplikacji mobilnej.

Zaloguj się do aplikacji i aktywuj ją, wpisując login oraz hasło do aktywacji nadane w serwisie elektronicznym Kasy Stefczyka, potwierdź jednorazowym hasłem SMS. Nadaj kod PIN do aplikacji mobilnej składający się z 4 cyfr. Jeśli Twoje urządzenie mobilne jest wyposażone w skaner linii papilarnych, dodatkowo możesz ustanowić logowanie za pomocą odcisku palca – wymaga to wcześniejszego ustawienia parametrów urządzenia (skonfigurowania logowania odciskiem palca w telefonie). Po odpowiednim ustawieniu parametrów urządzenia aplikacja automatycznie umożliwi taki sposób logowania.

Bezpieczeństwo

W aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka wykorzystano szereg rozwiązań, dzięki którym korzystanie z niej jest bezpieczne:

Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:

indywidualne, znane tylko Tobie, hasło do aktywacji aplikacji

Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym

połączenie aplikacji z kontem – dodawanie urządzenia mobilnego jako urządzenie zaufane

Na bieżąco aktualizuj aplikację mobilną oraz system operacyjny

możliwość logowania się za pomocą odcisku palca lub kodu PIN

Nie udostępniaj nikomu danych do logowania

szyfrowane połączenie protokołem TLS

Zmieniaj kod PIN

automatyczne wylogowanie po upływie 5 minut bezczynności

  

W aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka wykorzystano szereg rozwiązań, dzięki którym korzystanie z niej jest bezpieczne:

indywidualne, znane tylko Tobie, hasło do aktywacji aplikacji

połączenie aplikacji z kontem – dodawanie urządzenia mobilnego jako urządzenie zaufane

możliwość logowania się za pomocą odcisku palca lub kodu PIN

szyfrowane połączenie protokołem TLS

automatyczne wylogowanie po upływie 5 minut bezczynności

Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:

Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym

Na bieżąco aktualizuj aplikację mobilną oraz system operacyjny

Nie udostępniaj nikomu danych do logowania

Zmieniaj kod PIN

  

Pytania i odpowiedzi

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka oraz zapoznaj się z instrukcją użytkownika aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka.

  • Kiedy następuje automatyczne zablokowanie dostępu do aplikacji mobilnej?

    Aplikacja mobilna Kasa Stefczyka zostanie automatycznie zablokowana po trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła do aplikacji mobilnej oraz trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła jednorazowego podczas autoryzacji dyspozycji.

  • Jak odblokować automatycznie zablokowaną aplikację mobilną?

    W przypadku zablokowania dostępu do aplikacji mobilnej należy zalogować się do Serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna, wybrać opcję Aktywuj kanał. Wymagane będzie zdefiniowanie nowego hasła dostępu do aplikacji mobilnej oraz autoryzacja odblokowania jednorazowym hasłem.

  • Co w przypadku, gdy nie pamiętam hasła do aplikacji mobilnej?

    W przypadku gdy Członek nie pamięta hasła dostępu do aplikacji mobilnej, należy w pierwszej kolejności dezaktywować ten kanał w następujących krokach: zalogować się do Serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna, wybrać opcję Dezaktywuj kanał. Po dezaktywowaniu kanału należy tą samą ścieżką aktywować kanał, nadając nowe hasło.

    W przypadku potrzeby zmiany hasła (w sytuacji, gdy Członek pamięta dotychczasowe) można tego dokonać w każdej chwili poprzez Serwis elektroniczny Kasy Stefczyka. Aby zmienić hasło należy: zalogować się do serwisu elektronicznego, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna i wybrać opcję Zmień hasło dostępu.

  • Jak utworzyć bezpieczne hasło do aplikacji mobilnej?

    Ustalaj hasła trudne do odgadnięcia i zmieniaj je często. Hasło powinno zawierać ciąg znaków (cyfr, znaków specjalnych, małych i wielkich liter bez polskich znaków diakrytycznych, takich jak: ą, ę, ś, ć). Pamiętaj! Przedstawiciel Kasy nigdy nie poprosi Cię o przesłanie Twojego loginu i hasła e-mailem. Nie przesyłaj nikomu swoich danych dostępowych do usługi bankowości elektronicznej.

  • Co jest niezbędne do korzystania z aplikacji mobilnej?

    Aplikacja przeznaczona jest dla Członków Kasy, którzy mają otwarty rachunek płatniczy z dostępem do usługi bankowości elektronicznej oraz posiadają telefon typu smartfon lub tablet z systemami operacyjnymi: Android od wersji 4.1, iOS od wersji 10.0, Windows Phone od wersji 8.1 z dostępem do Internetu.

  • Czy aplikacja działa na "zrootowanych" urządzeniach?

    Aplikacja nie działa na zrootowanych urządzeniach. Ze względów bezpieczeństwa uruchomienie aplikacji na zmodyfikowanych urządzeniach jest zablokowane. W takim przypadku w celu korzystania z aplikacji mobilnej zalecamy cofnięcie wprowadzonych modyfikacji.

Serwisy Partnerskie:
Stefczyk.tv Stefczyk.info CzasNaFinanse.pl wPolityce.pl