Pomyślnie zakończony proces aktywacji aplikacji mobilnej powoduje sparowanie urządzenia mobilnego z Twoim kontem.
Aplikację mobilną można pobrać i aktywować na kilku urządzeniach mobilnych, z możliwością ustanowienia odrębnego kodu PIN dla każdego z tych urządzeń.
Aby móc korzystać z aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
W sklepie Google Play lub App Store wyszukaj aplikację Kasa Stefczyka, pobierz ją, a następnie zainstaluj.
Zaloguj się do serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka, wybierz opcję „Aktywuj aplikację mobilną” dostępną nad głównym menu serwisu, a następnie ustal hasło do aktywacji aplikacji mobilnej.
Zaloguj się do aplikacji i aktywuj ją, wpisując login oraz hasło do aktywacji nadane w serwisie elektronicznym Kasy Stefczyka, potwierdź jednorazowym hasłem SMS. Nadaj kod PIN do aplikacji mobilnej składający się z 4 cyfr. Jeśli Twoje urządzenie mobilne jest wyposażone w skaner linii papilarnych, dodatkowo możesz ustanowić logowanie za pomocą odcisku palca – wymaga to wcześniejszego ustawienia parametrów urządzenia (skonfigurowania logowania odciskiem palca w telefonie). Po odpowiednim ustawieniu parametrów urządzenia aplikacja automatycznie umożliwi taki sposób logowania.
W aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka wykorzystano szereg rozwiązań, dzięki którym korzystanie z niej jest bezpieczne:
Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:
indywidualne, znane tylko Tobie, hasło do aktywacji aplikacji
Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym
połączenie aplikacji z kontem – dodawanie urządzenia mobilnego jako urządzenie zaufane
Na bieżąco aktualizuj aplikację mobilną oraz system operacyjny
możliwość logowania się za pomocą odcisku palca lub kodu PIN
Nie udostępniaj nikomu danych do logowania
szyfrowane połączenie protokołem TLS
Zmieniaj kod PIN
automatyczne wylogowanie po upływie 5 minut bezczynności
W aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka wykorzystano szereg rozwiązań, dzięki którym korzystanie z niej jest bezpieczne:
indywidualne, znane tylko Tobie, hasło do aktywacji aplikacji
połączenie aplikacji z kontem – dodawanie urządzenia mobilnego jako urządzenie zaufane
możliwość logowania się za pomocą odcisku palca lub kodu PIN
szyfrowane połączenie protokołem TLS
automatyczne wylogowanie po upływie 5 minut bezczynności
Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:
Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym
Na bieżąco aktualizuj aplikację mobilną oraz system operacyjny
Nie udostępniaj nikomu danych do logowania
Zmieniaj kod PIN
Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka oraz zapoznaj się z instrukcją użytkownika aplikacji mobilnej Kasa Stefczyka.
Aplikacja mobilna Kasa Stefczyka zostanie automatycznie zablokowana po trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła do aplikacji mobilnej oraz trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła jednorazowego podczas autoryzacji dyspozycji.
W przypadku zablokowania dostępu do aplikacji mobilnej należy zalogować się do Serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna, wybrać opcję Aktywuj kanał. Wymagane będzie zdefiniowanie nowego hasła dostępu do aplikacji mobilnej oraz autoryzacja odblokowania jednorazowym hasłem.
W przypadku gdy Członek nie pamięta hasła dostępu do aplikacji mobilnej, należy w pierwszej kolejności dezaktywować ten kanał w następujących krokach: zalogować się do Serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna, wybrać opcję Dezaktywuj kanał. Po dezaktywowaniu kanału należy tą samą ścieżką aktywować kanał, nadając nowe hasło.
W przypadku potrzeby zmiany hasła (w sytuacji, gdy Członek pamięta dotychczasowe) można tego dokonać w każdej chwili poprzez Serwis elektroniczny Kasy Stefczyka. Aby zmienić hasło należy: zalogować się do serwisu elektronicznego, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna i wybrać opcję Zmień hasło dostępu.
Ustalaj hasła trudne do odgadnięcia i zmieniaj je często. Hasło powinno zawierać ciąg znaków (cyfr, znaków specjalnych, małych i wielkich liter bez polskich znaków diakrytycznych, takich jak: ą, ę, ś, ć). Pamiętaj! Przedstawiciel Kasy nigdy nie poprosi Cię o przesłanie Twojego loginu i hasła e-mailem. Nie przesyłaj nikomu swoich danych dostępowych do usługi bankowości elektronicznej.
Aplikacja przeznaczona jest dla Członków Kasy, którzy mają otwarty rachunek płatniczy z dostępem do usługi bankowości elektronicznej oraz posiadają telefon typu smartfon lub tablet z systemami operacyjnymi: Android od wersji 4.1, iOS od wersji 10.0, Windows Phone od wersji 8.1 z dostępem do Internetu.
Aplikacja nie działa na zrootowanych urządzeniach. Ze względów bezpieczeństwa uruchomienie aplikacji na zmodyfikowanych urządzeniach jest zablokowane. W takim przypadku w celu korzystania z aplikacji mobilnej zalecamy cofnięcie wprowadzonych modyfikacji.