Placówki i Bankomaty Zaloguj się ZŁÓŻ WNIOSEK

Pobierz aplikację mobilną

Wybierz aplikację zgodną z systemem operacyjnym zainstalowanym na Twoim urządzeniu mobilnym i pobierz bezpłatną aplikację mobilną „Kasa Stefczyka” już teraz! Aby tego dokonać, kliknij w ikonę sklepu.

Warstwa-1

Aktywacja

Aby móc korzystać z aplikacji mobilnej „Kasa Stefczyka”, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

W sklepie dedykowanym dla systemu operacyjnego, jaki posiadasz na swoim urządzeniu mobilnym, wyszukaj aplikację „Kasa Stefczyka”, pobierz ją, a następnie zainstaluj.

Zaloguj się do Serwisu eletronicznego Kasy Stefczyka, wybierz opcję „Aktywuj aplikację mobilną” dostępną nad głównym menu serwisu, a następnie ustal hasło do aplikacji mobilnej.

Zaloguj się do aplikacji, wpisując login oraz hasło nadane w serwisie elektronicznym Kasy Stefczyka, i korzystaj z konta na urządzeniu mobilnym (telefon lub tablet).

Bezpieczeństwo

W aplikacji mobilnej „Kasa Stefczyka” wykorzystano szereg rozwiązań, dzięki którym korzystanie z niej jest bezpieczne:

Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:

Indywidualne, znane tylko Tobie, hasło dostępu.

Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym.

Szyfrowane połączenie protokołem TLS.

Na bieżąco aktualizuj aplikację mobilną oraz system operacyjny.

Automatyczne wylogowanie po upływie 10 minut bezczynności.

Nie udostępniaj nikomu danych do logowania.

W aplikacji mobilnej „Kasa Stefczyka” wykorzystano szereg rozwiązań, dzięki którym korzystanie z niej jest bezpieczne:

Indywidualne, znane tylko Tobie, hasło dostępu.

Szyfrowane połączenie protokołem TLS.

Automatyczne wylogowanie po upływie 10 minut bezczynności.

Ty również masz bardzo duży wpływ na bezpieczeństwo:

Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim urządzeniu mobilnym.

Na bieżąco aktualizuj aplikację mobilną oraz system operacyjny.

Nie udostępniaj nikomu danych do logowania.

Pytania i odpowiedzi

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące aplikacji mobilnej „Kasa Stefczyka” oraz zapoznaj się z instrukcją użytkownika aplikacji mobilnej „Kasa Stefczyka”.

  • Kiedy następuje automatyczne zablokowanie dostępu do aplikacji mobilnej?

    Aplikacja mobilna „Kasa Stefczyka” zostanie automatycznie zablokowana po trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła do aplikacji mobilnej oraz trzech błędnych próbach wprowadzenia hasła jednorazowego podczas autoryzacji dyspozycji.

  • Jak odblokować automatycznie zablokowaną aplikację mobilną?

    W przypadku zablokowania dostępu do aplikacji mobilnej należy zalogować się do Serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna, wybrać opcję Aktywuj kanał. Wymagane będzie zdefiniowanie nowego hasła dostępu do aplikacji mobilnej oraz autoryzacja odblokowania jednorazowym hasłem.

  • Co w przypadku, gdy nie pamiętam hasła do aplikacji mobilnej?

    W przypadku gdy Członek nie pamięta hasła dostępu do aplikacji mobilnej, należy w pierwszej kolejności dezaktywować ten kanał w następujących krokach: zalogować się do Serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna, wybrać opcję Dezaktywuj kanał. Po dezaktywowaniu kanału należy tą samą ścieżką aktywować kanał, nadając nowe hasło.

    W przypadku potrzeby zmiany hasła (w sytuacji, gdy Członek pamięta dotychczasowe) można tego dokonać w każdej chwili poprzez Serwis elektroniczny Kasy Stefczyka. Aby zmienić hasło należy: zalogować się do serwisu elektronicznego, wybrać opcję Ustawienia/Kanały dostępu, kliknąć przycisk Operacje, znajdujący się obok kanału dostępu Aplikacja mobilna i wybrać opcję Zmień hasło dostępu.

  • Jak utworzyć bezpieczne hasło do aplikacji mobilnej?

    Ustalaj hasła trudne do odgadnięcia i zmieniaj je często. Hasło powinno zawierać ciąg znaków (cyfr, znaków specjalnych, małych i wielkich liter bez polskich znaków diakrytycznych, takich jak: ą, ę, ś, ć). Pamiętaj! Przedstawiciel Kasy nigdy nie poprosi Cię o przesłanie Twojego loginu i hasła e-mailem. Nie przesyłaj nikomu swoich danych dostępowych do usługi bankowości elektronicznej.

  • Co jest niezbędne do korzystania z aplikacji mobilnej?

    Aplikacja przeznaczona jest dla Członków Kasy, którzy mają otwarty rachunek płatniczy z dostępem do usługi bankowości elektronicznej oraz posiadają telefon typu smartfon lub tablet z systemami operacyjnymi: Android od wersji 4.1, iOS od wersji 10.0, Windows Phone od wersji 8.1 z dostępem do Internetu.

  • Czy aplikacja działa na "zrootowanych" urządzeniach?

    Aplikacja nie działa na zrootowanych urządzeniach. Ze względów bezpieczeństwa uruchomienie aplikacji na zmodyfikowanych urządzeniach jest zablokowane. W takim przypadku w celu korzystania z aplikacji mobilnej zalecamy cofnięcie wprowadzonych modyfikacji.

Serwisy Partnerskie:
Stefczyk.tv Stefczyk.info CzasNaFinanse.pl wPolityce.pl