Jak uniknąć problemów z kartą podczas podróży zagranicznej?


15:20 08.08.2025 r.
 

Zgłoś planowaną podróż

  By uniknąć automatycznego zablokowania transakcji, szczególnie poza UE, warto poinformować nas o wyjeździe z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Na ten czas możemy tymczasowo zdjąć dodatkowe zabezpieczenia antyfraudowe, co ułatwi płatności za granicą. Zgłoszenia można dokonać w placówce Kasy lub telefonicznie, kontaktując się z Infolinią Centrum Kart (58 511 20 70).
Realizacja wniosków odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach pracy placówki bądź na Infolinii w godzinach 08:00-16:00.

Zadbaj o aktywność karty

  Upewnij się, że karta nie straciła ważności i jest aktywna do płatności zagranicznych oraz internetowych.

Skontaktuj się z infolinią

  W razie problemów możesz natychmiast skontaktować się z nami i uzyskać pomoc, niezależnie od miejsca pobytu. Numer telefonu na Infolinię Centrum Kart znajduje się na odwrocie karty płatniczej. (58 511 20 70)

Pamiętaj: Infolinia Centrum Kart jest dostępna 24/7 – jeśli napotkasz trudności z płatnością, skontaktuj się z nami telefonicznie.