Jak uniknąć problemów z kartą podczas podróży zagranicznej?
15:20 08.08.2025 r. |
✅ |
Zgłoś planowaną podróż |
| By uniknąć automatycznego zablokowania transakcji, szczególnie poza UE, warto poinformować nas o wyjeździe z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem. Na ten czas możemy tymczasowo zdjąć dodatkowe zabezpieczenia antyfraudowe, co ułatwi płatności za granicą. Zgłoszenia można dokonać w placówce Kasy lub telefonicznie, kontaktując się z Infolinią Centrum Kart (58 511 20 70). Realizacja wniosków odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach pracy placówki bądź na Infolinii w godzinach 08:00-16:00. |
✅ |
Zadbaj o aktywność karty |
| Upewnij się, że karta nie straciła ważności i jest aktywna do płatności zagranicznych oraz internetowych. |
✅ |
Skontaktuj się z infolinią |
| W razie problemów możesz natychmiast skontaktować się z nami i uzyskać pomoc, niezależnie od miejsca pobytu. Numer telefonu na Infolinię Centrum Kart znajduje się na odwrocie karty płatniczej. (58 511 20 70) |