Formularz reklamacji

Szanowni Państwo

Kasa Stefczyka stale dąży do zapewnienia najwyższego standardu obsługi swoich Klientów a także dokłada wszelkich starań, aby jakość oferowanych przez Kasę usług była na możliwie najwyższym poziomie. Dlatego też Państwa sugestie i opinie są wnikliwie analizowane w celu wypracowania najlepszych rozwiązań i tworzenia oferty dopasowanej do potrzeb Klientów.

Zachęcamy do zapoznania się z Zasadami rozpatrywania reklamacji w Kasie Stefczyka, które wraz z innymi dokumentami dotyczącymi procesu składania reklamacji dostępne są w sekcji Pliki do pobrania.

Podzielić się swoimi spostrzeżeniami i uwagami, mogą Państwo poprzez jedną z poniżej przedstawionych form kontaktu:

pisemnie:

ustnie:

w formie elektronicznej:

Czy jesteś Klientem Kasy Stefczyka?
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
Preferowana forma odpowiedzi:
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)