Formularz reklamacji

Szanowni Państwo

Kasa Stefczyka stale dąży do zapewnienia najwyższego standardu obsługi swoich Klientów a także dokłada wszelkich starań, aby jakość oferowanych przez Kasę usług była na możliwie najwyższym poziomie. Dlatego też Państwa sugestie i opinie są wnikliwie analizowane w celu wypracowania najlepszych rozwiązań i tworzenia oferty dopasowanej do potrzeb Klientów.

Zachęcamy do zapoznania się z Zasadami rozpatrywania reklamacji w Kasie Stefczyka, które wraz z innymi dokumentami dotyczącymi procesu składania reklamacji dostępne są w sekcji Pliki do pobrania.

Podzielić się swoimi spostrzeżeniami i uwagami, mogą Państwo poprzez jedną z poniżej przedstawionych form kontaktu:

pisemnie:

a) poprzez złożenie w placówce Kasy własnoręcznie podpisanego pisma,

b) przesyłką pocztową kierując korespondencję na adres Centrali Kasy (ul. Legionów 126/128, 81-472 Gdynia) lub dowolnej placówki Kasy;

ustnie:

a) do Formularza Kontaktu wypełnionego i podpisanego w placówce Kasy,

b) telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Kasy albo Operatora TeleKasa*;

* dotyczy Członków Kasy korzystających z usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka.

w formie elektronicznej:

Czy jesteś Klientem Kasy Stefczyka?
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
Preferowana forma odpowiedzi:
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)
(opcjonalny)