Formularz reklamacji
Szanowni Państwo
Kasa Stefczyka stale dąży do zapewnienia najwyższego standardu obsługi swoich Klientów a także dokłada wszelkich starań, aby jakość oferowanych przez Kasę usług była na możliwie najwyższym poziomie. Dlatego też Państwa sugestie i opinie są wnikliwie analizowane w celu wypracowania najlepszych rozwiązań i tworzenia oferty dopasowanej do potrzeb Klientów.
Zachęcamy do zapoznania się z Zasadami rozpatrywania reklamacji w Kasie Stefczyka, które wraz z innymi dokumentami dotyczącymi procesu składania reklamacji dostępne są w sekcji Pliki do pobrania.
Podzielić się swoimi spostrzeżeniami i uwagami, mogą Państwo poprzez jedną z poniższych form kontaktu.
1) Pisemnie - osobiście:
- w placówce Kasy w formie, własnoręcznie podpisanego dokumentu,
- przesyłką pocztową wysłaną w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy Prawo pocztowe na adres siedziby - Centrali Kasy (ul. Legionów 126/128, 81-472 Gdynia) albo nadaną w placówce podmiotu zajmującego się doręczaniem korespondencji na terenie Unii Europejskiej, albo wysłaną na adres do doręczeń elektronicznych Kasy AE:PL-26091-74061-VCTHR-32;
2) ustnie:
- do Formularza Kontaktu wypełnionego i podpisanego w placówce Kasy,
- telefonicznie za pośrednictwem Infolinii Kasy: 801 600 100/(58) 782 93 00, a w przypadku Członków Kasy korzystających z usługi bankowości elektronicznej – również za pośrednictwem Operatora Tele-Kasa 801 800 100/(58) 782 95 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora);
3) w postaci elektronicznej:
- za pośrednictwem formularza dostępnego poniżej