Mapa Strony
ORGANIZACJE
Organizacje pozarządowe
Fundacje
Spółdzienie i wspólnoty mieszkaniowe
Kościelne osoby prawne
Związki zawodowe
Przenieś rachunek płatniczy do Kasy
KASA STEFCZYKA
O nas
- Przystąp do Kasy
- Spółdzielczość
- Statut
- Ład korporacyjny
Kariera
Placówki Partnerskie
Bankowość elektroniczna
Znajdź na stronie
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Pożyczki
Konta i karty
- Bankomat nie wypłacił pieniędzy. Co robić?
- Co to jest PIN?
- Co zrobić w przypadku utraty karty?
- Czym jest usługa bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka?
- Jakie zalety mają płatności kartą?
- W jakich godzinach realizowane są sesje przychodzące i wychodzące?
- Czy polecenia przelewu z rachunku płatniczego w Kasie Stefczyka na rachunek płatniczy w Kasie Stefczyka przechodzi natychmiast?
- Jaka jest prowizja przy przewalutowaniu przelewu przychodzącego z zagranicy?
- Jaki jest nr IBAN i SWIFT?
- Czy oprócz numeru rachunku sprawdzana jest zgodność danych polecenia przelewu wpisanych w polu „odbiorca”?
- Czy mogę wydać dyspozycję wkładem na wypadek mojej śmierci?
Bankowość elektroniczna
- Bankowość elektroniczna - Słownik
- Co jest potrzebne do korzystania z usługi bankowości elektronicznej?
- Czy komputery używane do obsługi rachunków muszą być zabezpieczone w specjalny sposób?
- Czy do korzystania z rachunku płatniczego przez Internet potrzebny jest specjalny program, otrzymany od Kasy?
- Co powinien zrobić użytkownik, który podejrzewa, że ktoś poznał jego hasło dostępu?
- Czy kliknięcie przycisku „Wstecz” w przeglądarce internetowej spowoduje utratę wprowadzonych danych?
- Czy korzystanie z serwisu internetowego wymaga obsługi plików typu „cookies” (tzw. „ciasteczek”)?
- Co się dzieje w sytuacji, gdy osoba trzecia, domyślając się hasła dostępu, podejmuje próby jego wpisania?
- Czy usługa bankowości elektronicznej jest dostępna 24 godziny na dobę?
- Czy można samodzielnie zmienić swoje hasło dostępu lub login?
- Czy można sprawdzić dostępne środki na rachunku płatniczym w serwisie internetowym?
- Czy można korzystać z serwisu internetowego w kawiarenkach internetowych?
- Czy w serwisie internetowym można zlecać polecenia przelewu do ZUS-u i urzędu skarbowego?
- Czy w serwisie internetowym można zlecić polecenie przelewu z datą przyszłą?
- Czy można zlecić polecenie przelewu do ZUS-u i urzędu skarbowego za pomocą zwykłego jednorazowego polecenia przelewu?
- Czy w serwisie internetowym można znaleźć informacje o wykonywanych transakcjach?
- Czy należy zmieniać hasło do serwisu internetowego i telefonicznego?
- Co to jest hasło jednorazowe i w jaki sposób zamawiać, aktywować i usuwać listę haseł jednorazowych?
- Jak długo trwa proces uzyskania dostępu do usługi bankowości elektronicznej?
- Jaka jest zalecana konfiguracja komputera i przeglądarki, aby móc korzystać z serwisu internetowego usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka?
- Czy ktoś niepowołany może uzyskać dostęp do mojego konta w Serwisie elektronicznym Kasy Stefczyka?
- Jakie powinno być hasło dostępu, aby zostało zaakceptowane przez serwis internetowy lub telefoniczny?
- Czy w serwisie internetowym można zlecić polecenie przelewu?
- Jak ustalane jest po raz pierwszy hasło do serwisu internetowego/telefonicznego usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka?
- W jakim stopniu zastosowane zabezpieczenia gwarantują bezpieczeństwo?
- Jak można sprawdzić, czy połączenie jest rzeczywiście szyfrowane protokołem SSL (256 bitów)?
- W jaki sposób można uzyskać dostęp do rachunku przez Internet?
- Jak wygląda proces logowania w serwisie internetowym?
- W jaki sposób zabezpieczone jest wykonywanie zlecanych przez użytkownika dyspozycji na koncie?
- Zapomniałem hasła. Co robić w takiej sytuacji?
- Jakie rachunki można obsługiwać za pomocą usługi bankowości elektronicznej?
- W jaki sposób szyfrowane są dane przesyłane do serwisu internetowego?
- Co się stanie, jeśli użytkownik zapomni hasło dostępu lub pomyli się przy jego wprowadzaniu?
- Czy w serwisie internetowym można utworzyć/zachować dane wykonywanego polecenia przelewu?
Oferta dla przedsiębiorców
- Co zyskuje przedsiębiorca w ramach rachunku firmowego Tandem?
- Czy Kasa Stefczyka oferuje konto dedykowane przedsiębiorcom?
- Czy przedsiębiorca może otrzymać wsparcie finansowe w Kasie Stefczyka w kwocie wyższej niż 500 000 zł?
- Czy przedsiębiorca dopiero rozpoczynający działalność może otrzymać pożyczkę w Kasie Stefczyka na rozwój swojej firmy?
- Ile kosztuje prowadzenie rachunku firmowego Tandem?
- Jaką kwotę mogą pożyczyć w Kasie Stefczyka przedsiębiorcy rozpoczynający działalność?
- Jaką kwotę mogą pożyczyć przedsiębiorcy w ramach Pożyczki Obrotowej?
- Jaką kwotę mogą pożyczyć przedsiębiorcy w ramach Prostej Pożyczki Gospodarczej?
- Jakie produkty i usługi proponuje Kasa Stefczyka przedsiębiorcom?
- Jaki jest okres kredytowania pożyczek przeznaczonych dla przedsiębiorców?
- Z jakiej oferty mogą skorzystać w Kasie Stefczyka przedsiębiorcy prowadzący działalność dłużej?
Lokaty
- Co to jest kapitalizacja odsetek?
- Co to jest oprocentowanie stałe?
- Co to jest oprocentowanie zmienne?
- Czy do lokaty można dopłacać środki?
- Czy gromadzenie środków na lokacie jest bezpieczne?
- Czym jest lokata?
- Czym jest lokata długoterminowa?
- Czym jest lokata krótkoterminowa?
- Czy można wypłacić środki przed upływem okresu, na jaki zawarto umowę lokaty?
- Czy od zysku z lokaty trzeba zapłacić podatek?
- Czy trzeba posiadać rachunek płatniczy w Kasie Stefczyka, aby otworzyć lokatę w Kasie?
- Jak założyć lokatę w Kasie Stefczyka?
- Czy mogę wydać dyspozycję wkładem na wypadek śmierci?