Usługa potwierdzania tożsamości dostępna w Kasie Stefczyka!

mojeid-baner.jpg

 

Kasa Stefczyka dołączyła do grona dostawców tożsamości w ramach usługi mojeID. Dzięki temu Klienci Kasy będą mogli szybciej załatwiać swoje sprawy, na przykład urzędowe, bez konieczności wychodzenia z domu. Wszystko prosto, wygodnie i bezpiecznie!

 

Czym jest mojeID?

Usługa mojeID to prosta, niezwykle użyteczna metoda zdalnego potwierdzenia tożsamości w oparciu o bankowość elektroniczną – bez konieczności wizyty w urzędzie czy punkcie obsługi klienta. Dzięki niej unikniemy stosowania mało wygodnych metod weryfikacji, jak przesyłanie skanów dokumentów tożsamości czy robienie zdjęć. Usługa pozwala bez wychodzenia z domu sfinalizować umowę na przykład z dostawcą energii czy firmą telekomunikacyjną.

Włącz usługę w bankowości elektronicznej

Aby czerpać korzyści z usługi mojeID, wystarczy w bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka, w zakładce Usługi, wybrać Tożsamość Elektroniczna i kliknąć Włącz. Usługa działa w każdym miejscu, można więc z niej korzystać bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu i w dogodnym czasie.

Zapomnij o kolejkach!

Usługa mojeID po prostu bardzo ułatwia życie. Za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób zweryfikować naszą tożsamość. Wszelkie formalności, które do tej pory wymagały naszej wizyty na przykład w urzędzie, teraz załatwimy zdalnie.

Lista dostawców usług udostępniających mojeID jako narzędzie zdalnego uwierzytelnienia, jest dostępna na stronie mojeid.pl.