Etapy rekrutacji

 

Allura Working Remotely@1.png

1.Przesyłasz do nas
swoją aplikację

 

Allura Giant Phone@1.png

2. Skontaktujemy się
z Tobą telefonicznie,
gdy Twój profil spełnia
potrzeby danego stanowiska

 

Allura Keeping in Touch@1.png

3. Spotkasz się online z pracownikiem HR

 

 

Allura Feedback Session@1.png

4. Jeśli aplikujesz
na stanowisko
menedżerskie zostaniesz
dodatkowo zaproszony
na sesję Assessment Centre

 

 

Allura Socializing@1.png

5. Poznasz swojego
potencjalnego przełożonego
w naszym Oddziale

 

Allura Staying Home@1.png

6. Jeśli nasze wzajemne
oczekiwania są spełnione –
witamy Cię w Zespole!

FAQ

Pracownicy działu HR odpowiedzialni za proces rekrutacji kontaktują się z kandydatami odpowiadającym potrzebom danego stanowiska w czasie ok 2 tygodni od przesłania CV. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami/kandydatkami

Od momentu pierwszego kontaktu telefonicznego do dnia podjęcia decyzji upływają zazwyczaj od 2 do 4 tygodni, ale zdarzają się też sytuację, gdy czas ten wynosi tydzień.

Przede wszystkim miej dobry nastrój, pozytywne nastawienie i uśmiech, a poza tym miejsce, w którym nikt nie będzie Ci przeszkadzać i da możliwość stabilnego ustawienia urządzenia, z którego będziesz korzystać podczas spotkania.

Każdy kandydat niezależnie od wyniku rekrutacji otrzymuje odpowiedź w ciągu 2 tygodni od ostatniego etapu rekrutacji, w którym brał udział.

Wszyscy nasi pracownicy są zatrudnieni w oparciu o umowę o pracę.

Wymiar czasu pracy wynosi cały etat, pracujemy od poniedziałku do piątku zwykle 8 godzin dziennie w przedziale 8:30-17:30. Obowiązuje u nas równoważny system czasu pracy, który dopuszcza wydłużenie czasu pracy w danym dniu lub tygodniu, a skrócenia go w innym.

Jeśli nie znalazłaś/znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – napisz na [email protected]

Chcesz rozpocząć nowe wyzwanie zawodowe?

Znajdź ofertę pracy, która Cię interesuje i aplikuj już teraz