Złóż wniosek Zaloguj się
Placówki i Bankomaty Zaloguj się ZŁÓŻ WNIOSEK

Co zrobić w przypadku utraty karty?

W pierwszej kolejności powinniśmy skontaktować się z pracownikami infolinii, a jej numer znajdziemy na stronie internetowej. Podczas rozmowy z konsultantem mamy możliwość zablokowania utraconej karty płatniczej oraz złożenia dyspozycji wydania nowej, która zostanie do nas przesłana za pośrednictwem poczty lub którą będziemy mogli odebrać osobiście w placówce. Często w trakcie takiego kontaktu jesteśmy proszeni o podanie numeru PESEL, daty urodzenia, imienia i nazwiska lub wcześniej ustalonego hasła.

Można również odwiedzić najbliższą placówkę, w której możemy dokonać wszelkich formalności.

Banki i SKOK-i mają w ofercie produkty wybranych towarzystw ubezpieczeniowych, dzięki czemu konsumenci mogą zabezpieczyć się na wypadek utraty czy kradzieży karty płatniczej.

Serwisy Partnerskie:
Stefczyk.tv Stefczyk.info CzasNaFinanse.pl wPolityce.pl