Funkcjonalność
W ramach usługi bankowości elektronicznej możesz wybrać, czy chcesz mieć dostęp do swojego rachunku za pośrednictwem serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka czy też usługi bankowości elektronicznej Tele-Kasa. Możesz również wybrać oba kanały dostępu. W każdym z nich masz możliwość wykonywania określonych czynności na swoim rachunku płatniczym.
Serwis elektroniczny
W serwisie elektronicznym na swoim rachunku płatniczym możesz:
PRZELEWY
- wykonać polecenie przelewu jednorazowe zewnętrzne na dowolny rachunek krajowy,
- wykonać polecenie przelewu jednorazowe własne – między własnymi rachunkami w Kasie,
- wykonać polecenie przelewu jednorazowe do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
- wykonać polecenie przelewu jednorazowe do urzędu skarbowego,
- utworzyć szablon polecenia przelewu, tzw. przelewu zdefiniowanego,
- ustanowić zlecenie wykonywane cyklicznie (comiesięcznie),
- przeglądać polecenia przelewów i dyspozycji związanych z lokatami z ostatnich 30 dni,
- definiować szablon własnych urzędów skarbowych,
RACHUNKI PŁATNICZE
- sprawdzić saldo oraz dostępne środki na rachunku płatniczym,
- sprawdzić szczegóły posiadanego rachunku płatniczego,
- sprawdzić historię transakcji,
- zlecić ponowne wykonanie polecenia przelewu lub zwrócić środki ich nadawcy z poziomu historii transakcji,
- wydrukować potwierdzenie dokonania polecenia przelewu lub/i zapisać je w formacie PDF,
- zapoznać się z wyciągami elektronicznymi rachunku płatniczego,
OSZCZĘDNOŚCI
- sprawdzić szczegóły rachunków oszczędnościowych,
- sprawdzić salda oraz dostępne środki na rachunkach oszczędnościowych,
- przejrzeć historię transakcji na rachunkach oszczędnościowych,
- zlecić założenie lokaty terminowej,
- zlecić zerwanie lokaty terminowej,
- nadać własną nazwę swojej lokacie,
POŻYCZKI/KREDYTY
- sprawdzić szczegółowe informacje o zaciągniętych w Kasie pożyczkach i kredytach,
KARTY
- sprawdzić szczegółowe informacje dotyczące posiadanych debetowych kart płatniczych,
UBEZPIECZENIA
- sprawdzić szczegółowe informacje dotyczące posiadanych ubezpieczeń,
USTAWIENIA I SPOSOBY KOMUNIKACJI Z KASĄ
- Za pomocą serwisu internetowego możesz:
- zmienić wysokość limitu dziennego,
- zmienić lub wprowadzić adres e-mail,
- zmienić hasła do serwisu internetowego i telefonicznego,
- dezaktywować dostęp do serwisu internetowego i telefonicznego,
- zarządzać listami haseł jednorazowych,
- zmienić metody autoryzacji operacji na rachunku,
- sprawdzić historię wysyłki jednorazowych haseł SMS,
- personalizować ustawienia strony głównej,
- definiować szablony własnych urzędów skarbowych,
- dodawać własne skróty do najczęściej wykorzystywanych opcji serwisu i zarządzać nimi,
- korzystać z komunikatora wewnętrznego i wysyłać wiadomości do operatora Tele-Kasy,
- zdefiniować numery i adresy docelowe,
- zarządzać powiadomieniami,
- aktywować i dezaktywować powiadomienie o nowym wyciągu elektronicznym dostępnym w serwisie internetowym,
- aktywować i dezaktywować wysyłki wyciągów na skrzynkę e-mail,
- dezaktywować wysyłki wyciągów papierowych.
Tele-Kasa
Usługa bankowości elektronicznej Tele-Kasa jest częścią usługi bankowości elektronicznej, która umożliwia wykonywanie wybranych operacji po połączeniu się z serwisem telefonicznym lub za pośrednictwem operatora Tele-Kasy. Tele-Kasa dostępna jest pod numerami telefonów 801 800 100 lub (+48) 58 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora) 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu*.
Za pośrednictwem operatora Tele-Kasy możesz wykonać te same czynności, które wykonasz w serwisie internetowym, z wyjątkiem:
- wydruku/zapisania potwierdzenia wykonania polecenia przelewu,
- założenia lokaty terminowej,
- korzystania z komunikatora wewnętrznego (wysyłanie wiadomości do operatora Tele-Kasy).
W ramach usługi bankowości elektronicznej Tele-Kasa dostępny jest również serwis telefoniczny, za pośrednictwem którego:
- sprawdzisz dostępne środki na rachunku płatniczym,
- zmienisz hasło do serwisu telefonicznego.
*Z wyłączeniem świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocnych oraz Nowego Roku.