Słownik
Aplikacja mobilna – natywna aplikacja umożliwiająca użytkownikowi dostęp do usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka po wprowadzeniu kodu PIN, bądź za pomocą odczytania charakterystycznego układu twarzy lub odcisku palca ustanowionego przez użytkownika przy aktywacji Aplikacji mobilnej.
Aplikacja jest przeznaczona na urządzenia mobilne z dostępem do Internetu (smartfony, tablety), którą można pobrać i aktywować na kilku urządzeniach, z możliwością ustanowienia odrębnego kodu PIN do każdego z tych urządzeń.
Aplikacja mobilna Kasa Stefczyka Online jest dostępna na urządzenia (smartfon lub tablet) z zainstalowanym systemem operacyjnym: Google Android 5.1 lub wyższym, iOS 10.0 lub wyższym.
W celu instalacji aplikacji na swoim smartfonie lub innym urządzeniu mobilnym, w sklepie Google Play lub AppStore wyszukaj aplikację Kasa Stefczyka Online, pobierz ją, a następnie wybierz opcję Zainstaluj.
Bankowość elektroniczna Kasy Stefczyka – usługa bankowości elektronicznej zapewniająca użytkownikowi dostęp do środków pieniężnych zgromadzonych na rachunkach użytkownika prowadzonych przez Kasę, służy ona także do zlecania operacji lub innych czynności zleconych przez użytkownika.
Hasło do serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka (Usługi Bankowości Elektronicznej) – znany jedynie użytkownikowi ciąg od 8 do 25 znaków (cyfr, znaków specjalnych, małych i wielkich liter bez polskich znaków, takich jak „ą”, „ę”, „ś”), umożliwiający logowanie do serwisu elektronicznego usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka.
Hasło do serwisu telefonicznego (Usługi Bankowości Telefonicznej) – znany jedynie użytkownikowi ciąg dokładnie 8 cyfr, umożliwiający logowanie do serwisu telefonicznego usługi bankowości telefonicznej TeleKasa.
Jednorazowe hasło SMS – pięciocyfrowy unikalny kod, stosowany podczas logowania do Serwisu elektronicznego Kasy Stefczyka (wymagany nie rzadziej niż raz na 90 dni) oraz służący do potwierdzania uprawnień i autoryzacji operacji, wygenerowany przez Kasę i przesłany w formie wiadomości SMS na numer telefonu komórkowego wskazany do obsługi bankowości elektronicznej.
Kod PIN do Aplikacji mobilnej – znany jedynie użytkownikowi ciąg 4 cyfr umożliwiający logowanie do Aplikacji mobilnej, ustanawiany przez użytkownika podczas aktywacji Aplikacji mobilnej. Zmiany kodu PIN można dokonać tylko w Aplikacji mobilnej. Dla każdego urządzenia mobilnego można ustanowić odrębny kod PIN.
Login – dziesięciocyfrowy identyfikator użytkownika, który jest unikalnym numerem posiadacza konta z dostępem do usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka. Znajduje się on w umowie o świadczenie usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka (dotyczy umów zawartych do 5.08.2018 r.) lub formularzu wskazania użytkownika usługi. Każdy użytkownik otrzymuje jeden Login do obsługi wszystkich serwisów: elektronicznego, telefonicznego i Aplikacji mobilnej.
Operator Tele-Kasa (zwany również Operatorem) – osoba dostępna pod jednym z numerów telefonów dedykowanych usłudze bankowości telefonicznej Tele-Kasa i świadcząca pomoc użytkownikom w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z usługą bankowości elektronicznej oraz wykonująca dyspozycje na życzenie użytkownika.
Podmiot zewnętrzny (TPP) – podmiot (dostawca będący stroną trzecią) posiadający uprawniony dostęp do usług finansowych na podstawie zgód udzielonych przez użytkownika.
Serwis elektroniczny (internetowy) Kasy Stefczyka (Usługa Bankowości Elektronicznej) – interfejs użytkownika, zapewniający dostęp do usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka za pośrednictwem Internetu poprzez przeglądarkę internetową po wprowadzeniu przez użytkownika loginu, hasła dostępu do serwisu elektronicznego oraz opcjonalnie hasła jednorazowego otrzymanego w wiadomości SMS na wskazany do obsługi bankowości elektronicznej numer telefonu komórkowego.
Serwis telefoniczny (Usługa Bankowości Telefonicznej) – automatyczny system telefoniczny umożliwiający zmianę hasła do serwisu telefonicznego. W celu skorzystania z serwisu telefonicznego należy zadzwonić pod jeden z numerów telefonów kontaktowych dedykowanych dla usługi Tele-Kasa i na klawiaturze telefonu wybrać przycisk „2”.
Tele-Kasa – część usługi bankowości elektronicznej Kasy Stefczyka będąca usługą bankowości telefonicznej, zapewniająca użytkownikowi dostęp do rozliczeniowego rachunku płatniczego posiadanego w Kasie za pośrednictwem serwisu telefonicznego oraz operatora. Jest ona dostępna pod jednym z numerów kontaktowych: 801 800 100 lub (+48) 58 782 95 00 (opłata zgodna z taryfą operatora 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
|